کتاب شناخت

نام کتاب : ساعت ۱:۲۵ دقیقه شب به وقت شام

نویسنده : اسماعیل امامی و مریم احدپور

انتشارات : سوره مهر

توضیحات :

این کتاب خاطرات اسیر آزادشده  ایرانی  است عادل خانی که در سال ۱۳۴۴ در مشکین شهر استان اردبیل به دنیا آمده است ایشان در مناطق جنوب و غرب رو در روی عراقی‌ها ایستاد و در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه حاجی عمران اصیل شد و بعد از( ۴ سال و ۳ ماه و ۵ روز ) به رهن خود بازگشت این کتاب ۱۶۷ صفحه و مناسب گروه سنی ( د و ه ) یا همان کلاس هفتم تا دوازدهم می باشد

قطعه ای از کتاب :

تابستان کم کم داشت به روزهای آخرش می رسید شهریور ماه بود و هوا نسبت به مرداد و تیرماه کمی خنک شده بود ولی باز هم گرم بود شب باز از خواب بیدار شدم دیگر به بیدار شدن و آب خوردن در آن وقت شب عادت کرده بودم دو دل بودم که باز سراغ کوزه بروم جانه هم تشنه بودم و هم میترسیدم گیر بیفتم پیش خود گفتم این همه وقت گیر نیفتاده است ؟این بار اتفاقی نمی‌افتد بلند شدم و سراغ کوزه رفتم لیوان را داخل کوزه بردم و یک لیوان آب خوردم ولی هنوز تشنه بودم می‌خواستم یک لیوان دیگر بخورم که ••••••

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴
ریحانه هژبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی