کتاب شناخت

۰۳ آبان ۹۸ ، ۱۳:۱۹

خلاصه کتاب دیدار پس از غروب

نام کتاب : دیدار پس از غروب 
نویسنده : منصوره قنادیان 
انتشارات : روایت فتح
توضیحات :
این کتاب خاطرات شهید مهدی نوروزی است که به روایت همسرشان می باشد تاریخ تولد ایشان۱۵ / ۳ / ۱۳۶۱و تاریخ ازدواج ۲۸ / ۳ / ۱۳۹۱ است وپس از 2 الی 3 سال به سامرا  برای دفاع از حرم امام حسن و امام هادی رفتند و در تاریخ ۲۰ / ۱۰ / ۹۳ به فیض شهادت نائل آمدند این شهید یک فرزند به نام هادی دارد که حتی یکسالگی اش را ندیده و سعی کرده در مدت کمی که با فرزند و همسرش بوده بهترین هارا فراهم کند این کتاب دارای ۱۱۲ صفحه به همراه عکس و مناسب گروه سنی ( د و ه ) یا همان کلاس هفتم تا دوازدهم می باشد 
قطعه ای از کتاب :
اصرار کردم که محمد هادی باید پدرش را ببیند . بغلش کردم ، رفتم کنار پیکر آقا مهدی نشستم . پیشانی اش را بوسیدم . محمد هادی را روی سینه ی پدرش گذاشتم چند ضربه گونه های مهدی زد ناله ی عجیبی می کرد پسرش را آورده بودم تا هر دو برای آخرین بار یکدیگر را ببینند ، چشم های آقا مهدی نیمه باز بود . محمد هادی که ضربه زد ، چشم هایش را کامل بست لحظه ی بسته شدن چشم هایش را به خوبی دیدم ، محمد هادی را که دید ، به خواب ابدی رفت لحظه های خیلی سختی بود ، به شانه هایش دست می کشیدم به شانه هایی که گرم بود ، سرد سرد شده بود 
اشک می ریختم و به حال خودم گریه می کردم . پیکرش را به اتاقی در معراج بردند من و مادرش رفتیم توی اتاق . هادی را هم بردم دور تابوت پدرش گرداندمش و گفتم که فدای راه پدرت باشی . وداع برایم سخت بود ، دل کندن از آن سخت تر . محمد هادی بی قراری می کرد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۳
ریحانه هژبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی