کتاب شناخت

۰۶ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۴

خلاصه ی کتاب مثل نسیم

  • نام کتاب : مثل نسیم
  • نویسنده : اعظم السادات حسینی
  • تعداد صفحه : 232
  • ناشر : روایت فتح

خلاصه کتاب :

شهید مدافع حرم سید «احسان حاجی حاتم لو» در تاریخ 1363 در شهر گرگان و در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود بر خلاف همه ی بچه ها فرزندی نبود که کارهایی بکند تا دل پدر ومادرش را بلرزاند به جز مأموریت های شغلی اش که تا برگردد دل پدر و مادرش هزار راه می رفت.

در سال 1381 دیپلم گرفت ولی به دانشگاه نرفت و وارد سپاه شد بدین ترتیب کارهای جهادی اش آغاز شد بعدها در هیئت با دوستی به نام امید دوست شد و در یکی از مراسمات خواهر اورا دید و فهمید که به او علاقه مند شده است . قرار شد در مرداد سال 1388 بچه های هیئت با خانواده هایشان به سفر کربلا بروند بعد از سفر کربلا بود که با خانم فاطمه ایزدی نامقی ( خواهر امید ) ازدواج کرد از ویژگی های اخلاقی که او رامتمایز از دیگران می ساخت ( خوش اخلاق و مهربان بود و هیچ وقت حاضر نبود سر بار دیگران باشد ولی خودش زحمت دیگران را می کشید . به خاطر تقیدات دینیی که داشت، اکثر اوقات در جمع ها او را پیش نماز قرار می دادند.) در سال 1392 به خاطر تحولات منطقه برای مأموریت به سوریه اعزام شد و این مأموریت ،زمینه مأموریت های دیگر شد سرانجام در سال 1393 در منطقه ی حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۶
ریحانه هژبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی