کتاب شناخت

۲۵ مرداد ۹۸ ، ۰۰:۱۸

خلاصه کتاب سرباز کوچک امام

نام کتاب : سرباز کوچک امام
نویسنده : فاطمه دوست کامی
انتشارات : پیام آزادگان 
توضیحات : 
این کتاب خاطرات نوجوانی، شجاع و باهوش و صبور در اردوگاه ها ی اسارت است این پسر بچه « ۱۳ » ساله که در برابر نیروهای بعثی با رفتار ها و روحیاتش آنها را شگفت زده می کند و داری «۴۶۶» صفحه و در پایان کتاب، آلبوم خاطرات مهدی طحانیان است و مناسب گروه سنی ( د و ه ) یا از کلاس هفتم تا دوازدهم می باشد
قطعه از کتاب :
گفتم : سلام آقا 
سرش را بالا آورد و لبخندی زد و گفت : به ! یاالله ۰۰۰۰۰ سلام برادر مهدی ، بفرما ......
گفتم : ممنون ، من .... من می خواستم یه چیزی بگم 
همان طور که سرش را انداخته بود پایین گفت : خب بفرما ، من در خدمتم 
گفتم : من می خوام برم جبهه ! 
سرش را آورد بالا و با تعجب گفت : جبهه ؟! حالا تشریف داشتید آقا مهدی !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۵
ریحانه هژبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی