کتاب شناخت

۱۸ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۱

خلاصه کتاب یادت باشد


نام کتاب : یادت باشد

نویسنده : رقیه ملاحسینی
انتشارات : شهید کاظمی
توضیحات :
این کتاب دارای «۳۶۲» صفحه از خاطرات شهید حمید سیاهکالی است که به روایت همسرشون  نوشته شده است و مناسب گروه سنی ( د و ه ) یا همان هفتم تا دوازدهم می باشد
قطعه ای از کتاب : 
 سر سفره نشست و گفت آخرین صبحونه رو با من نمیخوری با بغض گفتم چرا اینطور میگی مگه اولین باره میری مأموریت گفت کاش میشد صداتو ضبط می کردم با خودم می بردم که دلم کمتر تنگ بشه گفتم قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی من هر روز منتظر تماست میمونم منو بی خبر نذار با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهی اش کنم لحظه آخر به حمید گفتم تو رو به همون حضرت زینب هرکجا تونستی تماس بگیر گفت اگر جور باشه حتما بهت زنگ میزنم فقط یه چیزی از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم ؟ اینجا بقیه کنارم نشسته اند اگر صدای منو بشنوند از خجالت آب میشم به حمید گفتم پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه ، من منظورت رو میفهمم از پیشنهادم خوشش آمده پله ها را که پایین میرفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چند باری بلند بلند گفت یادت باشه یادت باشه ، لبخندی زدم و گفتم یادم هست یادم هست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۸
ریحانه هژبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی